loading...
دنیـــــــــای بارونی مــــــن
۩۩ نگین ۩۩ بازدید : 122 شنبه 15 شهریور 1393 نظرات (5)

بذار تا همه بخندن به دل دیوونه ی من 

بذار تا کسی نپرسه از خدا نشونه من 

یکی از همین روزا هم نوبت دیوونه ها هست 

بخندیم به ریش دنیا به ریشه عاقل های پست 

یه روزی دنیا میخنده میگه که اونم دیوونست 

اینجا سرزمین ماها دنیای دیوونه ها هست 


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حمیدرضا در تاریخ 1393/06/20 و 10:04 دقیقه ارسال شده است

سلام
گفته بودی باز هم به وبلاگم سر می زنی. ولی دیگه نیومدی و نظر ندادی.
بازم بیا یه نگاهی بنداز و نظر هم یادت باشه.
ممنون از نظر قبلی ای که برام فرستادی.
امیدوارم ایده های خوبی هم برای ابزار نوشتن و این جور چیزا داشته باشی. اگه ایدت خوب باشه مطمئن باش که ازش استفاده می کنم. شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلامممممممم یه چن روز نبودم ببخشید باز میام سر میزنم .مرسی دوباره اومدی

این نظر توسط elen در تاریخ 1393/06/19 و 19:57 دقیقه ارسال شده است

سلااام نگین جان...وبت خیلی خوشمله...اگه با تبادل لینک اگه موافقی خبرم کن تا منم بلینکمت....مرسی عسیسم...
موفق باشیشکلک
پاسخ : سلام گلم مرسی اره لینکم کن منم لینکت میزنم

این نظر توسط یاقوت در تاریخ 1393/06/19 و 3:51 دقیقه ارسال شده است

°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_________________
~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_~~~~~~
~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##

این نظر توسط اینجا ته دنیاست ! در تاریخ 1393/06/17 و 16:24 دقیقه ارسال شده است

سلام نگین جوون ، ببخشید یه مدت نبودم ، وبت عالیه گلم اینو بدون اغراق میگم ! آهنگشم خیلی دوس دارم ، خیلی چیزا بهش اضافه کردی ، خوشمل شده
همیشه دماغت چاقه چاق و لبت خندون شکلک
پاسخ : ممنون عزیزم چشات خوشجل میبینن

این نظر توسط مهمان در تاریخ 1393/06/16 و 21:19 دقیقه ارسال شده است

سلام اماده تبادل لینک
http://dislove-1.rozblog.com/
بااسم جملات عاشقانه وغمگین توسط شخصی بی نام لینکم کردی بیا وبم بهم بگو باارزوی سربلندی کناره علی عشقتون و پایه گذاریه یک زندگی شاد و شیرین درکناره هم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
می دونی زیباترین خط منحنی دنیا چیه ؟ لبخندی که بی اراده رو لبهای یک عاشق نقش می بنده تا در نهایت سکوت فریاد بزنه : دوستت دارم &&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&& سلام به شما دوستای عزیزم به وبلاگ خودتون خوش اومدید .این وبلاگ تمام مطالب آن عاشقانه است و قابل توجه دوستانی که قادر به تبادل لینک با وبلاگ من هستند وبلاگ من رو با عنوان (دنیای بارونی) لینک کنند و در قسمت نظرات به من اطلاع دهند تا من هم لینکشون کنم با تشکر نـــــظـــــــر یـــادتــــــون نــــــــــــره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • ترانه زندگی
  • 2°•☆manoeshgam☆•°
  • °•☆manoeshgam☆•°
  • حرف من اینه....
  • زیر نور مهتاب
  • سایت سرگرمی سی 3 بیو
  • زندگیمون قصه نیس
  • لینک باکس سنندج
  • تــــــــــــــــم لاین
  • الاگارسون
  • دلنوشته های بارونی
  • رد پای یاس
  • نیم نایس
  • من و عشقم
  • ای اس وان موزیک
  • \"تبلیغات در اینستاگرام(خرید فالوور)\"
  • عاشقانه های شایان
  • ♫♩♬♪ تــــــــــرنم عشق ♫♩♬♪
  • ســــــــودای عشـــــق
  • عشق فقط خدا
  • دختر پاییز
  • اس ام اس ♥داستان
  • عاشقانه های لاوین
  • سایت تفریحی کوچه باغ
  • دعوای دختر وپسر درخیابان تهران+عکس
  • فریاد بیصدا
  • ته خطـــــــــ من و تو
  • غــــــمگين و عاشقـــــــــانه
  • ミ★ミلاچــــــینミ★ミ
  • تنهایی من
  • سایت ایرانیان
  • دانلود اهنـــــــــــگ جدید
  • عشق صورتی
  • ♥...تَــــقاصِـــ با تُو بودَنـــــ ...♥
  • ☠ ƊƠƘӇƖ ƇƦƛȤƳ ☠
  • سیر تا پیاز!!!!!!!!!
  • بهترین مکان جهت تفریح و خنده
  • سایت ایرانیان
  • عاشق خاموش
  • ♥♥ بغض مشکی♥♥
  • لینک ها
  • حـــــــــ♥ــــس من
  • وب سایت تفریحی و فان
  • عاشـــــــــــقانه ها
  • دختر بارونی
  • دانلود اهنگ جدید
  • ♥♥♥دنیا فرشته مامان بابا♥♥♥
  • ♥کلبه تنهایی پسرک تنها♥
  • قلبم رو تکراره همیشه دوستت داره♥عاشقانه های من و اقامون♥
  • ♨..آشپزيهاي مامانم..♨
  • دوری از تو
  • پاتوق ما
  • ♥آتریساجون مامان و بابا♥
  • س҉ک҉و҉ت҉ ع҉ش҉ق҉ (دلنوشته ها ودرد دل ها)
  • غریب روزگار
  • سایت تفریحی گوگل دانلود2
  • ابزار رایگان
  • یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
  • the bitter truth(حقیقت تلخ)
  • عروس مهتاب
  • جدیدترین عکسهای نیمار
  • :::زندگی زیباست اگر...:::
  • اینجا ته دنیاست !
  • box.hamechicity.ir
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 602
  • کل نظرات : 1512
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 63
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 874
  • بازدید ماه : 70
  • بازدید سال : 6,126
  • بازدید کلی : 131,563
  • کدهای اختصاصی
    قالب وبلاگ

    گالری عکس


    **************************

    کد هدایت به بالا

    *****************************

    کد های افکت بر روی لینک ها

    *************************** ابزار وبلاگ نويسي
    *********************** ابزار وبلاگ نويسي
    ***********************

    ترنم عشق

    ************************** Backgrounds
    Flower Backgrounds