loading...
دنیـــــــــای بارونی مــــــن
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط زندگیمون قصه نیس در تاریخ 1394/09/04 و 20:10 دقیقه ارسال شده است

سلام.
شوما جدی گرفتی حرفمو...
یه شوخی بود ..
پاسخ : سلام .نه ما جدی جدی شوخی کردیم.هاهاهاهاهاهاها

این نظر توسط زندگیمون قصه نیس در تاریخ 1394/09/04 و 17:25 دقیقه ارسال شده است

اوه اوه اوه ..
خانما اگه این حرفا نداشتن بگن چه بهونه ایی میخواستن بیارن.
یه عمر عشق بورز بعدم اینطوری جوابتو بدن ...
خخخخخخخخخخخخخ
پاسخ : نه بابا طنز هست شما جدی نگیر .هاهاهاهاهاهاها


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
می دونی زیباترین خط منحنی دنیا چیه ؟ لبخندی که بی اراده رو لبهای یک عاشق نقش می بنده تا در نهایت سکوت فریاد بزنه : دوستت دارم &&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&& سلام به شما دوستای عزیزم به وبلاگ خودتون خوش اومدید .این وبلاگ تمام مطالب آن عاشقانه است و قابل توجه دوستانی که قادر به تبادل لینک با وبلاگ من هستند وبلاگ من رو با عنوان (دنیای بارونی) لینک کنند و در قسمت نظرات به من اطلاع دهند تا من هم لینکشون کنم با تشکر نـــــظـــــــر یـــادتــــــون نــــــــــــره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • ترانه زندگی
  • 2°•☆manoeshgam☆•°
  • °•☆manoeshgam☆•°
  • حرف من اینه....
  • زیر نور مهتاب
  • سایت سرگرمی سی 3 بیو
  • زندگیمون قصه نیس
  • لینک باکس سنندج
  • تــــــــــــــــم لاین
  • الاگارسون
  • دلنوشته های بارونی
  • رد پای یاس
  • نیم نایس
  • من و عشقم
  • ای اس وان موزیک
  • \"تبلیغات در اینستاگرام(خرید فالوور)\"
  • عاشقانه های شایان
  • ♫♩♬♪ تــــــــــرنم عشق ♫♩♬♪
  • ســــــــودای عشـــــق
  • عشق فقط خدا
  • دختر پاییز
  • اس ام اس ♥داستان
  • عاشقانه های لاوین
  • سایت تفریحی کوچه باغ
  • دعوای دختر وپسر درخیابان تهران+عکس
  • فریاد بیصدا
  • ته خطـــــــــ من و تو
  • غــــــمگين و عاشقـــــــــانه
  • ミ★ミلاچــــــینミ★ミ
  • تنهایی من
  • سایت ایرانیان
  • دانلود اهنـــــــــــگ جدید
  • عشق صورتی
  • ♥...تَــــقاصِـــ با تُو بودَنـــــ ...♥
  • ☠ ƊƠƘӇƖ ƇƦƛȤƳ ☠
  • سیر تا پیاز!!!!!!!!!
  • بهترین مکان جهت تفریح و خنده
  • سایت ایرانیان
  • عاشق خاموش
  • ♥♥ بغض مشکی♥♥
  • لینک ها
  • حـــــــــ♥ــــس من
  • وب سایت تفریحی و فان
  • عاشـــــــــــقانه ها
  • دختر بارونی
  • دانلود اهنگ جدید
  • ♥♥♥دنیا فرشته مامان بابا♥♥♥
  • ♥کلبه تنهایی پسرک تنها♥
  • قلبم رو تکراره همیشه دوستت داره♥عاشقانه های من و اقامون♥
  • ♨..آشپزيهاي مامانم..♨
  • دوری از تو
  • پاتوق ما
  • ♥آتریساجون مامان و بابا♥
  • س҉ک҉و҉ت҉ ع҉ش҉ق҉ (دلنوشته ها ودرد دل ها)
  • غریب روزگار
  • سایت تفریحی گوگل دانلود2
  • ابزار رایگان
  • یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
  • the bitter truth(حقیقت تلخ)
  • عروس مهتاب
  • جدیدترین عکسهای نیمار
  • :::زندگی زیباست اگر...:::
  • اینجا ته دنیاست !
  • box.hamechicity.ir
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 602
  • کل نظرات : 1512
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 63
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 872
  • بازدید ماه : 68
  • بازدید سال : 6,124
  • بازدید کلی : 131,561
  • کدهای اختصاصی
    قالب وبلاگ

    گالری عکس


    **************************

    کد هدایت به بالا

    *****************************

    کد های افکت بر روی لینک ها

    *************************** ابزار وبلاگ نويسي
    *********************** ابزار وبلاگ نويسي
    ***********************

    ترنم عشق

    ************************** Backgrounds
    Flower Backgrounds