loading...
دنیـــــــــای بارونی مــــــن
۩۩ نگین ۩۩ بازدید : 116 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (3)

دروغ های بسیار جالب پسران به دختر خانم ها! (طنز)


       دروغ های متداول برخی پسران به دختران همراه با معانی آن ها (طنز)

 

دروغ : بعدا باهات تماس می گیرم

معنی : دیگه هیچ وقت منو نمی بینی

دروغ : تو قسمتی از وجود منی- نمی دونی تا چه اندازه دوستت دارم

معنی : تو برای من به اندازه کافی زیبا، باهوش و پولدار نیستی میزارمت کنار

دروغ : اون دختر هیچ تیریپی با من نداره – ما فقط دوست معمولی هستیم

معنی : عاشقشم

دروغ : من ترو برای وجود خودت دوست دارم

معنی : من فقط دنبال ….. هستم

دروغ : آخر این هفته با دوستام داریم میریم کوه

معنی : داریم میریم دختر بازی.

دروغ : می تونی ۵ هزار تومن بهم قرض بدی؟ تا آخر هفته بهت برمیگردونم

معنی : پولتو ببوس و باهاش خداحافظی کن.

این هم شاید بزرگترین دروغی باشد که تا بحال گفته شده:

دروغ : قول میدم تا زمانیکه مرگ مارو از هم جدا نکرده عاشقت باشم، باهات صادق باشم و ازت نگهداری کنم

معنی : ازت میخوام لباسامو بشوری، خونمو تمیز کنی، غذا برام بپزی، وقتی مریض میشم ازم پرستاری کنی، از بچه هام مراقبت کنی، به دوستام و خـانوادم سـرویـس بدی . هر وقت بخوام میـرم با دوسـتــام و دخـتـرای دیـگـه گـردش، هیچوقت پول بـهت نمی دم و هیچ کلمه خوشـحال کنـنده ای بـهت نخواهم گفت و هیچ کاری که برای تو جالب باشه انجام نخواهم داد!

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط صدف در تاریخ 1393/05/28 و 9:01 دقیقه ارسال شده است

دروغای دخترا پس چی اونام بذار

این نظر توسط حقایق75 در تاریخ 1393/05/18 و 12:34 دقیقه ارسال شده است

اووووووووووو گنا دالن در این حدم نیستن خوبم بینشون پیدا میشه مثه بوبویی من شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : بابایی تو فرق فوکوله عزیزم .خخخخخخ

این نظر توسط اینجا ته دنیاست در تاریخ 1393/05/12 و 3:26 دقیقه ارسال شده است

سلام خوبی !؟ عجب مطلبی گذاشتی ! اینطوری که پسرا باید برن یه راست بمیرن و یه کلمه هم باهاتون حرف نزنن !! شکلک
پاسخ : سلام.مرسی خوبم.خب حقیقته دیگه عزیزم.....
حقیقت تلخه؟؟؟؟؟؟؟؟


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
می دونی زیباترین خط منحنی دنیا چیه ؟ لبخندی که بی اراده رو لبهای یک عاشق نقش می بنده تا در نهایت سکوت فریاد بزنه : دوستت دارم &&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&& سلام به شما دوستای عزیزم به وبلاگ خودتون خوش اومدید .این وبلاگ تمام مطالب آن عاشقانه است و قابل توجه دوستانی که قادر به تبادل لینک با وبلاگ من هستند وبلاگ من رو با عنوان (دنیای بارونی) لینک کنند و در قسمت نظرات به من اطلاع دهند تا من هم لینکشون کنم با تشکر نـــــظـــــــر یـــادتــــــون نــــــــــــره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • ترانه زندگی
  • 2°•☆manoeshgam☆•°
  • °•☆manoeshgam☆•°
  • حرف من اینه....
  • زیر نور مهتاب
  • سایت سرگرمی سی 3 بیو
  • زندگیمون قصه نیس
  • لینک باکس سنندج
  • تــــــــــــــــم لاین
  • الاگارسون
  • دلنوشته های بارونی
  • رد پای یاس
  • نیم نایس
  • من و عشقم
  • ای اس وان موزیک
  • \"تبلیغات در اینستاگرام(خرید فالوور)\"
  • عاشقانه های شایان
  • ♫♩♬♪ تــــــــــرنم عشق ♫♩♬♪
  • ســــــــودای عشـــــق
  • عشق فقط خدا
  • دختر پاییز
  • اس ام اس ♥داستان
  • عاشقانه های لاوین
  • سایت تفریحی کوچه باغ
  • دعوای دختر وپسر درخیابان تهران+عکس
  • فریاد بیصدا
  • ته خطـــــــــ من و تو
  • غــــــمگين و عاشقـــــــــانه
  • ミ★ミلاچــــــینミ★ミ
  • تنهایی من
  • سایت ایرانیان
  • دانلود اهنـــــــــــگ جدید
  • عشق صورتی
  • ♥...تَــــقاصِـــ با تُو بودَنـــــ ...♥
  • ☠ ƊƠƘӇƖ ƇƦƛȤƳ ☠
  • سیر تا پیاز!!!!!!!!!
  • بهترین مکان جهت تفریح و خنده
  • سایت ایرانیان
  • عاشق خاموش
  • ♥♥ بغض مشکی♥♥
  • لینک ها
  • حـــــــــ♥ــــس من
  • وب سایت تفریحی و فان
  • عاشـــــــــــقانه ها
  • دختر بارونی
  • دانلود اهنگ جدید
  • ♥♥♥دنیا فرشته مامان بابا♥♥♥
  • ♥کلبه تنهایی پسرک تنها♥
  • قلبم رو تکراره همیشه دوستت داره♥عاشقانه های من و اقامون♥
  • ♨..آشپزيهاي مامانم..♨
  • دوری از تو
  • پاتوق ما
  • ♥آتریساجون مامان و بابا♥
  • س҉ک҉و҉ت҉ ع҉ش҉ق҉ (دلنوشته ها ودرد دل ها)
  • غریب روزگار
  • سایت تفریحی گوگل دانلود2
  • ابزار رایگان
  • یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
  • the bitter truth(حقیقت تلخ)
  • عروس مهتاب
  • جدیدترین عکسهای نیمار
  • :::زندگی زیباست اگر...:::
  • اینجا ته دنیاست !
  • box.hamechicity.ir
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 602
  • کل نظرات : 1512
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 133
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 172
  • بازدید ماه : 665
  • بازدید سال : 6,721
  • بازدید کلی : 132,158
  • کدهای اختصاصی
    قالب وبلاگ

    گالری عکس


    **************************

    کد هدایت به بالا

    *****************************

    کد های افکت بر روی لینک ها

    *************************** ابزار وبلاگ نويسي
    *********************** ابزار وبلاگ نويسي
    ***********************

    ترنم عشق

    ************************** Backgrounds
    Flower Backgrounds