loading...
دنیـــــــــای بارونی مــــــن
۩۩ نگین ۩۩ بازدید : 111 سه شنبه 14 بهمن 1393 نظرات (1)

من دلم می خواهد

خانه ای داشته باشم پر دوست

کنج هر دیوارش

دوستهایم بنشینند آرام

گل بگو گل بشنو

هرکسی می خواهد

وارد خانه پر عشق و صفایم گردد

یک سبد بوی گل سرخ

به من هدیه کند

شرط وارد گشتن

شست و شوی دلهاست

شرط آن داشتن

یک دل بی رنگ و ریاست

بر درش برگ گلی می کوبم

روی آن با قلم سبز بهار

می نویسم ای یار

خانه ی ما اینجاست

تا که سهراب نپرسد دیگر

"خانه دوست کجاست؟

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هلا در تاریخ 1393/11/15 و 9:07 دقیقه ارسال شده است

سلام نگینم
قربونت ادرسشو بفرست الان میایم دو نفری خخخ
خیلی قشنگ بود عزیزم
امیدوارم بازم بتونم بیام و دوستیمون ادامه داشته باشه بوچ بوچ
خداحافظ گگگ
پاسخ : سلام دوست عزیزم هلاجونم.دلم برات تنگیده بود هاااااااااا.کم پیدایی ...

مرسی چشات قشنگ میبینن.ایشالاه میای و تا اخرش باهم میشیم بوس


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
می دونی زیباترین خط منحنی دنیا چیه ؟ لبخندی که بی اراده رو لبهای یک عاشق نقش می بنده تا در نهایت سکوت فریاد بزنه : دوستت دارم &&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&& سلام به شما دوستای عزیزم به وبلاگ خودتون خوش اومدید .این وبلاگ تمام مطالب آن عاشقانه است و قابل توجه دوستانی که قادر به تبادل لینک با وبلاگ من هستند وبلاگ من رو با عنوان (دنیای بارونی) لینک کنند و در قسمت نظرات به من اطلاع دهند تا من هم لینکشون کنم با تشکر نـــــظـــــــر یـــادتــــــون نــــــــــــره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • ترانه زندگی
  • 2°•☆manoeshgam☆•°
  • °•☆manoeshgam☆•°
  • حرف من اینه....
  • زیر نور مهتاب
  • سایت سرگرمی سی 3 بیو
  • زندگیمون قصه نیس
  • لینک باکس سنندج
  • تــــــــــــــــم لاین
  • الاگارسون
  • دلنوشته های بارونی
  • رد پای یاس
  • نیم نایس
  • من و عشقم
  • ای اس وان موزیک
  • \"تبلیغات در اینستاگرام(خرید فالوور)\"
  • عاشقانه های شایان
  • ♫♩♬♪ تــــــــــرنم عشق ♫♩♬♪
  • ســــــــودای عشـــــق
  • عشق فقط خدا
  • دختر پاییز
  • اس ام اس ♥داستان
  • عاشقانه های لاوین
  • سایت تفریحی کوچه باغ
  • دعوای دختر وپسر درخیابان تهران+عکس
  • فریاد بیصدا
  • ته خطـــــــــ من و تو
  • غــــــمگين و عاشقـــــــــانه
  • ミ★ミلاچــــــینミ★ミ
  • تنهایی من
  • سایت ایرانیان
  • دانلود اهنـــــــــــگ جدید
  • عشق صورتی
  • ♥...تَــــقاصِـــ با تُو بودَنـــــ ...♥
  • ☠ ƊƠƘӇƖ ƇƦƛȤƳ ☠
  • سیر تا پیاز!!!!!!!!!
  • بهترین مکان جهت تفریح و خنده
  • سایت ایرانیان
  • عاشق خاموش
  • ♥♥ بغض مشکی♥♥
  • لینک ها
  • حـــــــــ♥ــــس من
  • وب سایت تفریحی و فان
  • عاشـــــــــــقانه ها
  • دختر بارونی
  • دانلود اهنگ جدید
  • ♥♥♥دنیا فرشته مامان بابا♥♥♥
  • ♥کلبه تنهایی پسرک تنها♥
  • قلبم رو تکراره همیشه دوستت داره♥عاشقانه های من و اقامون♥
  • ♨..آشپزيهاي مامانم..♨
  • دوری از تو
  • پاتوق ما
  • ♥آتریساجون مامان و بابا♥
  • س҉ک҉و҉ت҉ ع҉ش҉ق҉ (دلنوشته ها ودرد دل ها)
  • غریب روزگار
  • سایت تفریحی گوگل دانلود2
  • ابزار رایگان
  • یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
  • the bitter truth(حقیقت تلخ)
  • عروس مهتاب
  • جدیدترین عکسهای نیمار
  • :::زندگی زیباست اگر...:::
  • اینجا ته دنیاست !
  • box.hamechicity.ir
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 602
  • کل نظرات : 1512
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 63
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 870
  • بازدید ماه : 66
  • بازدید سال : 6,122
  • بازدید کلی : 131,559
  • کدهای اختصاصی
    قالب وبلاگ

    گالری عکس


    **************************

    کد هدایت به بالا

    *****************************

    کد های افکت بر روی لینک ها

    *************************** ابزار وبلاگ نويسي
    *********************** ابزار وبلاگ نويسي
    ***********************

    ترنم عشق

    ************************** Backgrounds
    Flower Backgrounds